Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Varied / Student Member SarahFemale/United States Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 52 Deviations 819 Comments 2,302 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Journal History

  • Mood: Joy
  • Listening to: Chopin/Austria's anger issues
  • Reading: Stupid books )':
  • Watching: Inception!
  • Playing: With my crappy hair. :(
  • Eating: Hamburgers
  • Drinking: Tea
So I can bring you guys back to the grave with me! Ohonhonhonhon!

First of all, A HUGE THANKS TO MY BUDDY :iconlunadescence: (previously xXMidnightSkyXx- Thought your old name was pretty cool, but the new one is awesome too!) who reminded me that I needed to get back and she missed me. SHE MISSED ME. *sniff* :'D I love you so much Luna. So frikin much.

Now, I'm sure you few guys that follow my stories and crap are waiting for my explanation to why I disappeared from dvA for a while.... well, you see—triestomakearunforitbutheroicallyfails— So yeah, lots of reasons why:

:bulletred: I'm a procrastinator.
:bulletwhite: I'm part American//shotsobadly//
:bulletblue: Summer School was a requirement for all of the students going to my new school.
:bulletred: I get distracted easi—OMG squirrel!
:bulletwhite: Started watching Doctor Who [That show is amazing as it is addicting.]
:bulletblue: I have a book report(s)
:bulletblack: I ate England's cooking.

I'm guessing some of you already read through that last chapter I promised you guys like... before summer started and before that, and you've noticed something strange. I've come to notice it too while I wrote around that chapter and re-read the other parts. The words are a bit less choppy and the mood of the story kinda changed. It's less humorous and a bit more serious if I'd say so myself. It's... like I kinda wanted it to be when I started  the story. Meh. Still has weak humor/shotagain/
I will see to it that I finish SOTES even if I die. Don't know how, but I will. Thank you to those to still follow it and those that will continue to follow it even with the mood change. :)

Also, as a future reminder, I've gotten myself in to a new school which is notorious for giving their students a shitload of work. I can't promise anything here, but I'll try my best. Even when I'm not in the school yet, they still give me trouble. Everyone has to attend summer school, 10 book reports all typed(where the heck am I gonna find a printer??), and last but not least, I need immunization  shots to get in. I'm not very happy with the last one. -___-

Just because summer's shitty, doesn't mean that I didn't do anything productive... I think.
We all know Hetaflection isn't getting anywhere and I'm probably gonna drop it.
My drawing skill's gone up- no not with the tablet, but yes with a pencil. :)?
My writting's gotten better(?)

Okay, I know that's shitty there, but hold on, I'll work on it.

Now, unlike Hetaflection, I've come up with a new plot for my next Hetalia fanfic. It doesn't have a name yet, but it's still pretty fresh and probably will stay in my head. All I have to do if I get stray from the topic, is listen to creepy carnival music. That'll get me right where I need to. So the plot is AU and our wonderful Nation-tans are all humans who run a creepy-arse amusement park. They give no shiz for the people to pay to come, and have no care for what they think. Pairings yes, though they will be light. It will be mostly one-shots that pile up to the end of my stupid plot. I don't know whether or not I should start this on FF.net, cause I'm worried it'll end like Hetaflection did for me. I guess I'll try. If you guys can, help me think of a name for it!

(^Can this be called shameless advertising for shiz?//shot)

Once again, thank you so much Lunadescence and all the other lil' peeps out there that still follow my stuff! Throw those tomatoes at me! I deserve them! Hold dem scones though!

By the way, Happy Olympics 2012! You Brits sure know how to throw a party! :D

deviantID

Sandy19801
Sarah
Artist | Student | Varied
United States
Ima newbie at drawing!!!!
I have no skill at drawing with my mouse!!!
Interests: Drawing, Goofin off, Pokemon, Music, Being random and bored oh and Hetalia!!!
and probably more!
I am Asian If you're wondering what I am.
I look like Hong Kong with long hair but I act like England with a hint of America!
coincident? I think not! Fore I am the outcome of the threesome AmericaxHongKongxEngland!

BTW I support almost any pairing whether it's USUK, FRUK, GERITA, and all the rest, I also support Genderbends (as long as it's not Yuri...^^') OH and HetaliaxReaders are Fun!

Current Residence: In Alfred's Glasses
Favourite genre of music: J-Pop
Favourite cartoon character: Arthur Kirkland! (England)
Personal Quote: ........ no comment..... ._.
:iconusxukstamp1::iconusxukstamp2: Yes, I ship it :D :iconjapanshipsitplz: and so does Japan...
:iconusukstamp1plz::iconusukstamp2plz: I just love this one!~
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconlunadescence:
Lunadescence Featured By Owner Apr 16, 2012
I EZ MISS CHU.

:iconuparrowplz:heh, I sounded like I had no brain right there.
BUT THATS WHAT YOU DO TO ME~!! <3
*coughs* sorry, this is what happens because of lack of sleep.
Reply
:iconsandy19801:
Sandy19801 Featured By Owner Apr 27, 2012  Student General Artist
I miss you guys too!!
Sadly, I've been meaning to get back!!
But School sucks. D':
Hopefully I'll get active again!
Stay strong my fellow Hetard!!
Reply
:iconlunadescence:
Lunadescence Featured By Owner Jul 27, 2012
It's summer now though~ get back!
Reply
:iconsandy19801:
Sandy19801 Featured By Owner Jul 27, 2012  Student General Artist
*sobs* You still remembers me! :'D
Summer's almost over and I still haven't finished school crap! Damn school, who the bloody fudge assigns people with 10 freaking book reports during summer school?! I promise, I will make a comeback! SOON!!
Reply
:iconda-rk:
da-rk Featured By Owner Mar 31, 2012
Thanks for the fav of our cosplays!
Reply
:iconsandy19801:
Sandy19801 Featured By Owner Mar 31, 2012  Student General Artist
You're welcome! I thought they were Awesome!
Reply
:iconrabenstolz:
Rabenstolz Featured By Owner Mar 23, 2012
thanks for the :+fav:
Reply
:iconsandy19801:
Sandy19801 Featured By Owner Mar 26, 2012  Student General Artist
You're welcome!
Reply
:iconlunadescence:
Lunadescence Featured By Owner Mar 7, 2012
TAGGED YA IGGYTARD. [link]
Reply
:iconsandy19801:
Sandy19801 Featured By Owner Mar 7, 2012  Student General Artist
Oh dear. I has been found.
ARLKJFASODFIJDJFLKAJSD. Fine, I'll do it. xD
Reply
Add a Comment: